H vs V

Det har förekommit en massa snack om att det inte är någon skillnad på höger och vänster. Precis som om det är viktigt med skillnad. För att kolla gick jag ut på LABBRA och tog ett kort åt höger och ett åt vänster. Men nu behöver jag din hjälp.

IMG_3654

 

IMG_3652

Jag kan nämligen inte avgöra om det är någon avgörande skillnad på höger och vänster. (För att vara vara riktigt ärlig vet jag själv inte vilket som är åt vänster eller vilket som är åt höger. Det beror ju på varifrån man kommer, vart man skall, och om man vänder sig medurs eller moturs). Själv tycker jag det är lika vackert hur man än vänder sig.

Detta gäller alltså bara LABBRA, så att du inte drar några andra slutsatser.

Kommentera

