Dåligt omdöme

På Facebook förkommer allehanda tester. Sådana skall man inte klicka på för det kan innebära problem.

Det lindrigaste som kan hända är att man får en massa annonser i sitt flöde.

Trots detta kunde jag inte låta bli denna.

Visdomcabe85a8-0557-4e6f-af51-2080239e9094_560_420

Testen utlovade att kunna avslöja mina mest framträdande egenskaper genom att analysera vad jag såg i bilden. Det låter ju trovärdigt. Och döm om min förvåning (eller glädje) när jag fick resultatet:

”Your answers reveal that wisdom is your most dominant personality trait. You approach situations and challenges with a level head and use logic when making decisions. Your many experiences in life have made you an intelligent and practical individual.”

Detta illustrerades med denna bild.

Visdom

 

 

Genom att publicera denna test visar jag också att testen missat att jag är fåfäng och saknar omdöme och klädsam blyghet.

Nu funderar jag bara på vad det är de vill sälja.

Vill du också kolla finns testen här

 

FACEBOOKTEST

 

 

 

3 reaktioner på ”Dåligt omdöme

Kommentera

